2013. október 11., péntek

53. rész


Sziasztok :)
Itt is lenne az 53. rész, amit teljes egészében átírtam az elmúlt 3 napban, mert egyáltalán nem tetszett nekem az, ahogyan a mostani szösszenetben történt dolgokat leírtam, de ebben a formában már el tudom fogodni, és arra is rá tudom magam szánni, hogy megosszam veletek :D


Az 52. rész kapta eddig a legtöbb pipát tőletek (szám szerint, kereken 51-et /igaz az egyik a ,,van rajta javítani való" fülecskéhez érkezett, de örülök neki, hogy a pipa tulajdonosa visszajelzett nekem/:)). Köszönöm szépen ezt nektek, valamint a kommenteket is :) Remélem most is olyat alkottam, ami elnyeri majd a tetszéseteket, és a gondolataitokat megosszátok majd velem :)
Hát ennyi lett volna a hozzáfűzni valóm ehhez a részhez :D
Jó olvasást Nektek, 
Em. 



Egyszerre éreztem boldogságot, és már-már elviselhetetlen fájdalmat, melyet tömény, tiszta alkohollal próbáltam elnyomni magamban. A csapatunk megszerezte a 3. konstruktőri VB címét és ez sokkal fontosabb volt számomra, mint a hülye ügyem Kimivel. Minden erőmmel azon voltam, hogy csak az öröm látszódjon meg rajtam, és a keserűség ne, hiszen a csapattársaim felhőtlen boldogságát egy pillanat alatt el tudtam volna rontani, és ezt nagyon nem akartam. Elég volt nekem azzal az érzésekkel létezni, amik belül szinte szétmartak. Miközben a külvilág felé azt mutattam, hogy iszonyatosan jól szórakozok, a belsőm a szobámért vágyakozott, ahol jelen esetben csend és nyugalom honolt. Semmi kedvem nem volt a bulizáshoz, de jól tudtam, hogy később megbánnám, ha pont ezen a party-n nem tennék látogatást. Hiszen nem minden nap VB győztes az ember csapata!
 - Kisasszony, nagyon elkomorodott – ölelt át hátulról Domenic, miközben jómagam Lexi társaságában a táncparketten próbáltam valami táncolás félét bemutatni a nagyérdeműnek. Barátnőm vigyorogva pásztázott minket, miközben szerelőtársam a vállamra helyezte a fejét, szorosan mögém állt, majd ide-oda elkezdett dülöngélni velem. A kezemet az izmos karjaira simítottam, majd hátra fordítottam a fejem, hogy egy puszit tudjak adni az arcára. – Nem akarsz inni valamit? – kiabálta a fülembe, miután újra Lexi felé néztem.
 - De te fizetsz! – böktem meg a mellkasát a mutató ujjammal, amint szembe fordultam vele.
 - Én is így gondoltam – mondta röhögve, majd a derekamra simította a tenyerét, s így kezdett el navigálni a pult felé.  A hatalmas tömegben nehezen tudtunk előre haladni, és nem egyszer szakadtunk el egymástól 2-3 lépés után. Ezt megunva tenyeremet az övébe csúsztattam, majd szlalomozva tovább haladtam a táncoló, ugráló, ordítozó emberek között. Mikor találkoztunk egy számunkra is ismerős személlyel, kicsit leragadtunk, ugyanis mindegyikük gratulált nekünk.
 - 4 vodkát kérünk!!! – ordítottam a pultos srác két szeme közé a nekünk kellő italokat, s a mennyiségüket, miközben a jobb kezemmel mutattam is neki az italok számát.
 - Nem lesz az egy kicsit sok? – mondta emelt hangon a fülembe Domenic, miután odaállt mellém. Bal kezét feltette a pultra, így támaszkodott meg, míg a másikat pedig a farmerom farzsebébe süllyesztette. Felvont szemöldökkel pillantottam rá, miután tenyerének melegét a nadrágom anyagán keresztül is megéreztem. Vigyorogva nézett le rá, miközben egy kicsit belemarkolt a fenekembe. – Mi az? – kérdezte pimasz hangon. Válasz gyanánt csak megráztam a fejemet, majd vigyorogva végignéztem, ahogy az első pohár tartalmát legurította. – Te nem iszol? –nyögte ki egy apró köhintés után. Bólintottam egyet, majd éppen az egyik elém csúsztatott vodkáért nyúltam, mikor a kerek pult sziget túloldalán megpillantottam Kimi-t, aki mereven minket bámult. A poharat a kezembe kaptam, majd a pilóta felé tartottam, s miután biccentettem egy aprót, egy szuszra lehúztam a tartalmát. Domenic vigyorogva követte a mozdulataimat, mikor a második poharat is kiürítettem, rögtön az első után.
 - Jösztök táncolni? – karolta hirtelen át a nyakunkat hátulról Gent, miután az üres poharat a pultra csaptam. Vigyorogva egyszer hol rám pillantott, hol Domenicre, miközben a válaszunkra várt. Először Dom bólintott rá a dologra, de én még egy kicsit hezitáltam. Eléggé szédültem, és nem éreztem túlságosan biztosnak a lábaimat. – Sapis fiú jön – utalt Chris a mellette álló srácra, aki a csapatunkból az egyetlen tagként elmondhatja magáról, hogy a pilótákon kívül, szinte minden egyes versenyhétvégén hordja a siltes, red bullos logókkal ellátott sapkákat.  Bevallása szerint azért viseli őket, mert a kicsit göndörkés haját sose tudja normálisan ,,belőni” és ez nagyon idegesíti őt. – Te pedig itt akarsz maradni egyedül? – folytatta a mondatát.
 - Na jó – adtam be a derekamat. – Menjünk – mondtam mosolyogva, majd Domenic felém tartott tenyerébe helyeztem a sajátomat. Kézen fogva indultunk vissza a táncparkettre, ahol a srácok az elfogyasztott alkoholok hatása miatt már csak állatkodtak, nem pedig táncoltak.
 - Elmegyek a mosdóbaaa!!! – kiabáltam Domenic fülébe pár szám után, mire bólintott egyet, majd amint összekulcsolta az ujjainkat, elindult a mellékhelyiségek irányába.
 – Elkísértlek, mert nem akarom, hogy elkavarodj tőlünk  - fordult hátra pár lépés után Dom, s ezzel meg is magyarázta a tettének okát, amit először nem ismertem, és kicsit furcsán is meredtem szerelőtársam hátára emiatt.
Ahogy a tömegben haladtunk előre, elsétáltunk Kimi mellett, aki éppen egy szőke nőt ölelgetett hátulról. Mikor pillantásunk találkozott, a pilóta csak gúnyosan elvigyorodott, majd belecsókolt a nő nyakába, aki szinte egy szál semmiben dobálta magát ide-oda a zene ritmusára. Összehúzott szemekkel néztem a világbajnokra, és a partnerére, akit abban a minutumban legszívesebben megtéptem volna.
Miután a WC-ben folyóügyeimet elintéztem, az egyik mosdókagyló elé sétáltam, ahol miközben megmostam a kezemet, leellenőriztem a sminkemet. Hosszú percekig csak meredtem a tükörképemre, miután a nedvességet felitattam a tenyereimről egy papírtörlővel. Gondolatok ezrei kavarogtak a fejemben, amiket legszívesebben egy csettintésre eltüntettem volna még az elmém közeléből is, de sajnos ilyen képesség nem volt a birtokomban. Eleinte próbáltam az ünneplés, és a konstruktőri VB emlékeivel elterelni a gondolataimat, ám ez nem igazán sikerült. Fél perc se telt el, mikor már nem tudtam magam tovább tartani, és elsírtam magam. Remegő kezekkel támasztottam meg magam a pultban, miközben az arcomon a könnycseppek párosával csúsztak végig. A kezdetleges sírdogálás azonban hamar zokogássá fajult, amit hosszú pillanatok után tudtam csak csillapítani. Éppen a hüppögéstől ugrándozó mellkasomra csúsztattam a jobb tenyeremet, hogy az oda hullott könnycseppeket letöröljem, mikor kinyílt a mosdó ajtaja. Egy mosolygó fej bukkant fel az ajtófélfa mellet, ám az a bizonyos mosoly, hamar az érkező arcára fagyott.
 - Mi lenne, ha most visszamennénk a szállodába? Fáradt vagyok – mondta kedvesen Dom, miután kisétáltam hozzá a folyosóra, ami a férfi és a női részleget összekapcsolta egymással.
Mikor szembe fordultam vele, láttam, hogy a férfimosdó előtt egy általam nem szívesen látott személy szobrozott, aki a Kimi Räikkönen névre hallgatott.
Vissza akartam neki vágni, valamint azt akartam felé mutatni, hogy már kicsit se érdekel, így miután Domenic tarkójára simítottam a tenyeremet, közelebb hajoltam hozzá, és egy hosszú, szenvedélyes csókot adtam neki.
 - Menjünk vissza a szállodába – mondtam neki mosolyogva, majd egy apró csók után összekulcsoltam az ujjainkat, és elindultam a lengőajtó felé, amin keresztül újra a hatalmas tömeg részesei lettünk.
Gyors léptekkel haladtunk a kijárat felé, amin amint átsétáltunk, egy üres taxi felé vettük az irányt. A kocsi sofőrje egy idős bácsi volt, aki mosolyogva pillantott hátra a visszapillantó tükörbe, minden egyes piros lámpánál. Gesztusát Domenic-kel mind a ketten viszonoztuk, majd miután a bácsi a szemét az útra szegezte, csöndesen üldögéltünk tovább a hátsó üléseken.
 - A Forma-1 miatt vannak itt? – kérdezte kedvesen a bácsika, miután egy sarkon befordult jobbra.
 - Igen. Egy Forma-1-es csapatnál dolgozunk mind a ketten – mondtam mosolyogva, Domenic pedig heves bólogatással támasztotta alá az általam mondottakat.
 - Meg lehet tudni, hogy milyen szerepkörben? – érdeklődött nevetve a sofőrünk.
 - Én szerelő vagyok, ő pedig mérnök – mutatott rám mondandója közben Dom.
 - Egy nő, aki csinos, kedves és ért a kocsikhoz – kacsintott rám a visszapillantó tükrön keresztül az amerikai férfi. – Tudja, hogy az ilyen nőkért itt, mifelénk ölnek?
 - Nem, eddig nem tudtam – válaszoltam mosolyogva.
Az út további része csöndesen telt közöttünk. Ahogy kifelé bámultam, és figyeltem a mellettünk elsuhanó épületeket, értetem, hogy az álmosság lassan kezdett rám szállni. Mikor odaértünk a szállodához, iszonyatosan sok erőt igényelt az, hogy kiszálljak a taxiból.
 - Iszonyatosan álmos vagyok – borultam le az ágyamra, Domenic mellé, miután a cipőmet és a farmeromat lehámoztam magamról. – Te is? – fordultam Centauro felé, aki a könyökén támaszkodva engem figyelt. – Mi az? – kérdeztem tőle értetlenül.
 - Miért csókoltál meg a klubban? – tette fel mindenféle kerítés nélkül a kérdését.
 - Hülye voltam. Ezért – mondtam egy hatalmas sóhaj után, majd felültem az ágyban. – Nem … Nem … Nem lehetne, hogy elfelejtsük? – kérdeztem tőle egy eltorzult arc kíséretében.
 - De. Lehetne. De nem akarom – mondta, majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. – Annyira nagyon vágyok rád – suttogta ajkaim közé. – De te Kimit szereted még mindig és semmi se lesz közöttünk – mondta halkan, majd elhúzódott tőlem. A karjaival feltolta magát, majd két lábra állt. Miközben a saját ágyához sétált, aggódó pillantásokkal követtem őt, mert eléggé imbolyogva ment. Az alkohol ezen hatása teljes egészében látszott Domenic-en. – Nem akarom, hogy a barátságunkat szét kúrjam. Nem lenne jó úgy melletted dolgozni, hogy tudom milyen vagy meztelenül, és mikor Stuart ebéd közben hangosan fantáziálgat rólad, akkor tudnám, hogy milyen is az a test, amiről ő sokszor álmodozik, ahogyan Gent, Nathan és a többi fiú is teszi!
 - Sok az infó – mondtam neki vigyorogva, miközben ujjaimmal bedugtam a füleimet. – Lezuhanyozok gyorsan – pattantam fel hirtelen az ágyamról, mikor láttam Dom-on, hogy folytatni akarta a mondandóját.
Amint bezárult mögöttem az ajtó, ledobtam magamról a lenge atlétát, és a fehérneműimet, amik még a testemet fedték. A kellemesen meleg víz jót tett a fájó végtagjaimnak, és jó volt a klubban rám ragadt cigi füstöt lemosni magamról. Sokáig csak csorgattam magamra a vizet, miközben a falnak döntöttem a fejemet, és csak álltam a zuhanyzótálcában.
Folyton Kimi és az a szőke nő villantak be a csukott pilláim előtt. Ahogy ott enyelegtek, ölelgették egymást. Újra ugyanolyan összevisszaság, és fájdalom járta át a testemet, mint amilyen a mosdóban tört rám. A könnyeimet a vízcseppekkel együtt folytak le az arcomon. Nem akartam sírni, de nem tudtam megálljt parancsolni a tetteimnek.
 - Annyira hülye vagy – intéztem szavaimat saját magamhoz. – Ő már rég leszart téged – mondtam idegesen, majd az öklömmel egy hatalmasat ütöttem a csempével burkolt falba. Mikor már harmadjára boxoltam bele a támaszomba, a fehér csempelapokon piros csíkok kezdtek a padló felé cikázni. A kezem, ahogy egyre jobban fájt a sorozatos ütődésektől, a lelkemben lévő fájdalmat kezdtem egyre kevésbé érezni. Fizikailag bántalmaztam lényegében saját magam, hogy ne emésszen fel a saját bensőm. Egyre többször, és egyre gyorsabban csapkodtam a falat. A kezemet lassan már nem is éreztem, de azt láttam, hogy a fal egyre vörösebb lesz. Éppen egy kis szünet után újra el akartam kezdeni a falat öklözni, mikor valaki a hátamhoz simult, majd elkapta a karomat, amit már lendítettem. Hátra se kellett fordulnom ahhoz, hogy tudjam ki volt az, aki lefogott. A jobb csuklón lévő tetoválást ezer másik közül is felismertem volna, mivel a nonfiguratív forma egyik részénél egy nagyobbacska heg árválkodott.
 - TŰNJ INNEN! – ordítottam magamból kikelve, miután nem tudtam kiráncigálni a karomat Kimi ujjai közül. – Mi a francot akarsz itt? – fordultam idegesen vele szembe. – És ki engedett be ide téged? … DOMENIC, MEGÖLLEK, CSAK MENJEK KI! – kiáltottam ki a nyitott ajtón a hálószobába.
 - A szobámban fog ma éjszakázni – mondta higgadtan Kimi, majd elzárta a csapot. Teljesen elázott zakóját a földre dobta, ahogyan az ingét is. – Miért csinálod ezt magaddal? – emelte fel a kezemet, hogy közelről is szemügyre vehesse az öklömet, ami tiszta vér volt. – Miért csinálod ezt és pont miattam? – kérdezte elgyötört hangon.
 - Takarodj innen Kimi – suttogtam elhaló hangon, miközben pilláimat csukva tartottam. Nem akartam rá vagy a szemébe nézni. Nem akartam elsírni magam előtte és nem akartam, hogy lássa rajtam, hogy megesz a fene nélküle. – TAKARODJ – ordítottam olyan hangosan, ahogy csak tudtam, majd elkezdtem őt csapkodni. Ott ütöttem, ahol éppen értem. A dühömet le akartam vezetni rajta, de ez nem sikerült, ugyanis mozdulatlanul tűrte azt, ahogy bántottam őt. Nem védekezett, és nem tett semmit se. Csak állt előttem.
 - Szeretlek – mondta hevesen, majd a falhoz préselt a testével, mikor abba hagytam az ütögetését. – Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek. Mindennél és mindenkinél jobban. Kérlek. Könyörgök, bocsáss meg nekem, amiért akkora fasz voltam – mondta vékony hangon, miközben átölelt. Karjait a derekam köré fonta, a fejét pedig a nyakamba fúrta, de én nem tettem semmit. Csak álltam előtte, és csukott szemekkel próbáltam túlélni azokat a pillanatokat, mikor éreztem teste melegét a sajátomon.
 - Az a férfi, aki szeret egy nőt, az nem így bánik vele – mondtam csendesen.
 - Barom voltam – mondta majd felemelte a fejét. – Nem akarlak elveszíteni. Nem akarom, hogy ezzel a szerelő sráccal legyél, hogy őt csókold, ne engem. Ezerszer megbántam már, hogy nem hallgattalak meg. Makacs voltam és hülye, de nem hagyhatsz el, mert abba bele halok – mondta már-már kiabálva. Könnyes szemekkel nézett rám, miközben úgy ért hozzám, mintha egy porcelánbaba lennék. Gyengéd volt, óvatos. – Nem akarlak elveszíteni, mert még mindig szeretlek! Érted? Szeretlek! Csak téged – mondta halkan, majd lehajolt hozzám, és megcsókolt. Újra szobrot akartam játszani, ám ez nem ment. Készségesen visszacsókoltam, miután nyelvével végigsimított az alsó ajkamon. Minden egyes porcikám megremegett a vágytól, amit Kimi fellobbantott bennem. – Szeretlek – suttogta ajkaim közé, miután a homlokát az enyémnek döntötte.
 - Szeretlek Kimi … Mindennél jobban – mondtam halkan, majd egy hosszas csókban összeforrtunk, amint ajkaink újra találkoztak. 

5 megjegyzés:

  1. :) Úrrrrrrrrristeeen.... :D :D
    de nagyon jó lett :$ És igen igen.. kibékültek :) Mostmár elég volt a sok szenvedésből.. jöhetnek a perverz.. szerelmes.. összeköltözős .. megbeszélős részek :$ <3 siess nagyon nagyon a folytatással ám... *.* <3 Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Em!! Tegnap találtam meg a blogod és áhhh... nagyon megtetszett. Istenien írsz, pedig csak 11 éves vagy. ÚRISTEN!! Mi lesz veled később?? :D
    A történet csodálatos, az események fordulatosak és remekül vannak megírva! Csak jót tudnék mondani a blogról tényleg. Gratulálok...
    Szerencsére nem tartott sokáig az az időszak amíg a főhőseink fasírtban voltak,mert azt olyan rossz volt olvasni, ahogy veszekedtek. De, most kibékültek, szóval pont jókor kapcsolódtam bele a történetbe, azt hiszem.
    Izgatottan várom a folytatást. Pussz**

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Húha, kezdtem megijedni, hogy Lauda után még egy ember le akar csapni Em-re, de hála égnek észnél voltak mindketten.
    A vége az valami zseniális volt, bár én félek ennek még nincsen vége, csak most jön a megbeszélés az elmúlt időkről. Remélem szeretkeznek egy párat, mielőtt megbeszélik az elmúlt hetek eseményeit. Remélem most már lassan helyre áll a rend :)

    Várom a folytatást :) Siess nagyon :)

    VálaszTörlés
  4. Szia :)

    Egy szót tudok mondani: VÉGRE. Soha sem értettem, ha két ember szereti egymást mitől lesz az jó, ha éppen más ágyában vagy szájában kötnek ki. Valószínűleg erre soha nem kapok megfelelő magyarázatot.
    Mindketten szenvedtek ez már jó pár része észrevehető. Így már tényleg itt volt az ideje Kimitől ennek a vallomásnak.
    Már csak arra leszek kíváncsi ezek után minden sínre kerül, vagy még lesz egy két dolog amit le kell győzniük, hogy újra boldogok legyenek és legfőképp egy pár.
    Várom a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia, Em:)
    Ezt is imádtam!!!
    Em annyira buta volt, amiért bántotta saját magát... Nem kellett volna a falat csapkodnia, de megértem, hogy a lelki fájdalmát akarta így levezetni.
    És amikor Kimi szerelmet vallott neki... na, attól a résztől kezdve a gyomrom gombóccá gyűrődött (bocsi, de másképp nem tudom leírni ezt az érzést:) ), pedig ezt az érzést talán egy vagy két író/blogger tudja kiváltani belőlem.
    Egy szóval, nagyon-nagyon tetszett, és remélem, végre boldog lesz ez a két bolond, és nem kínozzák tovább magukat.
    Puszi, Kat.

    VálaszTörlés