2013. március 11., hétfő

2. rész


- Te nem bulizni mentél? – kérdeztem drága öcsémtől, miközben nekidőltem az ajtónak.
 - Oda fogunk menni – mondta vigyorogva, majd megbökte a mellette álló szőkeséget, akit Kimi Räikkönennek szoktak ,,csúfolni”. – Csak nem pizzát csináltál már megint?
 - Csak de, és te most ebből nem kapsz. Miért jöttetek?
 - Kiminek megemlítettem, hogy itt vannak az unokaöccsei, és mondta, hogy nézzünk be rátok – rántotta meg lazán a vállát Jesse, majd beiszkolt előttem. A fejemmel intettem egyet Kiminek, hogy jöjjön be, majd becsuktam az ajtót.
 - Hello. Kimi Räikkönen – nyújtotta felém a kezét a szőkeség. Felvont szemöldökkel néztem először a kezére, majd őrá, mire furcsa fejet vágott. Lemondóan megráztam a fejemet, majd az öcsém után mentem.
  - A haverod miért akar már 4.-jére bemutatkozni nekem? – kérdeztem értetlen fejet vágva, miközben hüvelykujjammal a hátam mögött álldogáló finnre mutattam.
 - Mert mindig mikor találkoztok, kicsit kapatos állapotban szokott lenni – mondta lazán Jesse.
 - De szinte minden haveroddal így vagyok. Nem gondolod, hogy mikor veled vannak szerencsétlenek, akkor mindig leisszák magukat a sárga földig?
 - De – mondta nyugodtan, majd miután összeborzolta Titus haját, aki erre hozzá vágott egy fél paradicsomot, nevetve beleharapott a pizza szeletembe, ami a tányéromon feküdt. Leültem az öcsém mellé, míg a két törpe össze-vissza ölelgette a finn pilótát, aki nevetve kapta fel őket az ölébe.
Anyám jó háziasszonynak nevelt, így mikor a két idősebb finn fiú kiejtette száján, hogy éhesek, csináltam nekik két szendvicset, mivel a pizzából már nem volt semmi se. Miután megették az eléjük tett ételt egy kicsit még maradtak, majd mentek, és belevetették magukat a helsinkibeli éjszakai életbe.
Juustu és Titus nem akartak hamar elaludni, és több, mint fél órán át kellett nekik azért könyörögnöm, hogy végre vízszintesbe tegyék magukat, de a végén én győztem. 11 órakor mind a ketten csendesen szuszogtak a vendégszobában, ami az emeleti hálószobám mellett volt. Halkan húztam be magam mögött az ajtót, mikor kijöttem tőlük. Délután annyi kávét megittam, hogy most ha gyógyszer vettem volna be, akkor se tudtam volna aludni, így beültem a dolgozószobámba, és miután bekapcsoltam a laptop-omat, megnéztem az email-eimet. Körülbelül 2 hete nem jártam már a személyes fiókomban, így volt mit olvasgatnom. A csapatunk még 7-én elküldte nekem a 2012-es évre szóló szabálymódosításokat, amiken át is rágtam magam. Egy kis füzetecskébe felírtam azokat a dolgokat, amik drasztikus változásnak számítanak, hogy ne kelljen megint elolvasnom ezt a szép hosszú kis üzenetet, majd felhívtam az egyik szerelőtársamat, hogy kikérjem a véleményét az új módosításokról.
1 óra tájában, mikor már készültem lefeküdni, megcsörrent a telefonom. Ismeretlen számon hívtak, így egy percre elgondolkoztam azon, hogy nem veszem fel, de miután eszembe jutott az, hogy tavaly a drága főnököm ismeretlen számon hívogatott engem órákon át, mert valami fontosat akart nekem mondani, és mivel nem válaszoltam a hívásaira egy iszonyatosan nagy lecseszésben részesültem, így inkább most is felvettem a telefonomat.
 - Igen? – szóltam bele, miután a képernyőn a zöld nyilacskán végighúztam az ujjamat, amivel fogadni tudtam a hívást.
 - Szia. Kimi vagyok – szólt bele lihegve a telefonba a világbajnok pilóta. Kicsit ideges volt a hangja, amit alig hallottam a háttérzaj miatt. – Segítened kéne! – mondta, vagyis inkább ordította a készülékbe. Gondolom rájött arra, hogy a környezetének a zaja sokkal hangosabb, mint az ő hangja.
 - Mit csináltatok? – kérdeztem tőle, miután felálttam a bőrszékemből. – Kimi, mit csináltatok? – kérdeztem tőle megint, egy kicsit sürgetősebb hangnemben. Idegesen a hajamba túrtam, miközben nekitámaszkodtam az asztalomnak.
 - Az öcséd atom kész van. Ide tudnál jönni értünk? – hadarta el gyorsan.
 - És a keresztfiaiddal mit kezdjek? Nem hagyhatok csak úgy itt két 6 éves gyereket!
 - Ha alszanak akkor otthagyhatod őket. Räikkönenenk! Ha ágyút robbantanál mellettük, akkor is csak a másik oldalukra fordulnának, ha meg felébrednének míg ide jössz, akkor se fogják egymást kicsinálni. Kérlek, gyere ide, mert nem akarok kocsiba ülni, mert már én is ittam, de az öcséd ,,űberelt” engem ma este.
 - … 20 perc és ott vagyok – mondtam neki monoton hangon, miután megmondta a klub nevét, ahol éppen voltak. Gyorsan magamra kaptam egy farmernadrágot, és egy pulóver, majd az egyik UGG hótaposómba is belebújtam. A kabátomat a kocsikulccsal egy időben magamhoz vettem, de először benéztem fent a fiúkra. Mind a ketten békésen szunyókáltak, így halkan visszazártam rájuk az ajtót, majd leszaladtam a lépcsőn.
Azt hiszem, ha egy rendőr látta volna, hogy a 10 perces kocsi utat, hogy vezettem le, tuti egy életre elvette volna tőlem a jogosítványomat. 3 kocsiba majdnem bele mentem, és egy szerelmes párt is majdnem elgázoltam, bár szerintem az, az ő hibájuk lett volna, ugyanis nem úgy kell lelépni a járdáról, hogy közben a párod torkán dugod lefelé a nyelved …
 - Idióta balf*sz – sziszegtem az öcsém képébe, miután Kimivel kiráncigáltuk őt a klub férfi mosdójából, ahova a biztonságőr nem akart először engem beengedni.
 - Imádlak nő…nő …nővérkém - mondta Jesse, miközben egy bárgyú vigyor megjelent az arcán. Nem is beszélt értelmesen, így alig tudtam megérteni, hogy mit is akart nekem mondani.
 - Holnap ha felkelsz olyan pofont adok neked, hogy Rio-ig repülsz – mondtam neki ércesen, majd az ingje gallérjánál fogva felrántottam a földről.
 - Jó erőben vagy – mondta nevetve Kimi, de az a hatalmas vigyor hamar az arcára fagyott. Csak rá kellett néznem, és egyből befogta. – Bocs – mondta, majd kinyitotta nekem a kocsi hátsó ajtaját. Öcsikémet elfektettem a hátsó ülésen, majd Kimit is betereltem az anyósülésre.
 - Ha összehányod a kocsimat, veled fogom felnyalatni mindazt, ami kijött belőled – fordultam hátra egy pillanatra. Jesse felemelte a kezét, majd mutatta, hogy ,,oké”. Miután becsatoltam az övemet, beindítottam a kocsit, majd elindultam hazafelé. Próbáltam viszonylag lassan menni, és a kanyarokat se úgy vettem be, mint ahogy azt a klub fele menet tettem. Nem akartam, hogy a vezetési stílusom miatt rókázza össze a kocsim hátsó részét az a marha testvérem.
Miután a házam elé értünk, Kimivel kikaptuk Jessét a hátsó ülésről, majd két oldalról támogatva bevittük a házba. Ahogy beléptünk a bejárati ajtón, megtorpantam, mert két szőke buksi tűnt fel előttem. Mind Juustu, mind Titus arcán egy 1000 wattos vigyor díszelgett, miközben lazán, egy szál boxerben álldogáltak előttünk.
 - Vegyétek vissza a pizsamátokat, mert megfáztok – mutattam rájuk a bal kezemmel, majd a lenti vendégszoba felé indultam. Kimivel oda lefektettük Jesse-t, majd miután egy kis tálat bevittem neki, és a kis fejébe vertem, hogy ha ki akarna belőle jönni valami, akkor azt oda ürítse, magára hagytam. A két fiú visítását már fentről hallottam. Kimi, rekedtes hangjával parancsolta őket ágyba. Sikerült is neki, de csak pár perc elteltével.
 - Köszönöm – szólalt meg hirtelen, mire nagyot ugrottam. Éppen a konyhában a pultot támasztva álldogáltam, kicsit elkalandozva, és nem vettem észre, hogy finn honfitársam lejött az emeletről.
 - Semmiség – mondtam neki, miközben a vállam felett rá pillantottam. – Nincs több vendég szobám, de ha akarsz a szobában aludhatsz, én meg lecuccolok a kanapéra – mondtam, majd elindultam az emelet felé. – Arról meg ne is álmodj, hogy haza engedlek mikor ittál már, így nem tudsz vezetni, a taxisokban meg nem bízok.
 - Nem akarlak a helyedről kitúrni. Jó lesz nekem a kanapé.
 - A kanapé nekem kényelmes, mert kisebb testtel áldott meg engem a sors, női mivoltomból kifolyólag, mint téged, szóval én alszok ott. Egy dolgot kérek. Ne kutass, és ne akcióz a paplanom alatt – mondtam neki, mire elkezdett kuncogni.
 - Nem állt szándékomban – mondta miután a kuncogását csillapítani tudta.
 - Gondoltam, de jobbnak éreztem, ha közlöm veled, mert egyszer már megjártam. A kedvenc ágyneműmet, és takarómat kellett kidobnom a kukába – mondtam neki, miután egy nagyobb ásítást elnyomtam magamban. A ruhásszekrényemből kivettem a legpuhább pokrócomat, majd egy párnát is elcsentem az ágyamról. A két holmit a hónom alá kaptam, majd miután a telefonomat is a kezemben tudhattam, kihátráltam a szobából.
 - Jó éjszakát – mondtam halkan a pilótának, aki éppen a nadrágja övét kapcsolta ki nagy erőkkel.
 - Jó éjszakát – mondta ő is.
Lent a kanapén hamar el tudtam aludni. Reggel mikor felkeltem nem fájt semmim se, hála a kanapé nagy ülőrészének, ami majdnem olyan széles, mint egy kisebb franciaágyé. Kinyújtóztattam elgörnyedt testemet, majd a konyha felé pillantottam, ahonnan nevetés, és egy-egy pisszegés hallatszódott. A könyökömre támaszkodtam, hogy lássam mit művelnek a Räikkönen fiúk ott. Juustu és Titus két széken állva valamit teljes bedobással kevergettek, míg a keresztapjuk a vágódeszkán – ha jól láttam – éppen szalonnát kockázott felfelé. A pakrócomat lerúgtam magamról, majd egy nagy ásítás közben felálltam.
 - Jó reggelt – köszöntem a fiúknak, akik egy ,,Neked is”-sel megajándékoztak, de nem néztek rám. Kimi is csak pár pillanat múlva tekintett felém.
 - Gondolom nem baj, hogy birtokba vettük a konyhádat – mondta.
 - Ha finom reggelit kapok, akkor nem – mondtam neki nevetve, majd felültem a pultra a vágódeszka mellé, amin éppen tevékenykedett.
 - Öltözz fel, mert megfázol – mutatott rám a habverővel Juustu, amiről a padlóra csöpögött a felvert tojás.
 - Felnőtt vagyok, tudom mit kell csinálnom. Ne parancsolgass nekem. Nem vagy az apám – mondtam neki, majd kinyújtottam rá a nyelvét.
 - Te se vagy az anyánk, de tegnap este még is vissza kellett vennünk azokat a francos pizsamákat, amik szerte-széjjel szurkáltak minket. És így reggeli se lesz, mert Kimi a bugyidat bámulja most is – mondta, mire a finnre néztem, aki éppen abban a pillanatban kapta vissza a tekintetét a szalonnára. A pólómat kicsit lejjebb húztam, majd leugrottam a pultról. Gyorsan feliszkoltam a szobámba, ahol átöltöztem. Olyan tipikus Kimis illat terjengett a levegőbe. Nem tudom miért megálltam pár pillanatra, majd jó mély lélegzetvételeket vettem, hogy elmémbe véssem ezt a finom illatot … Mikor rájöttem, hogy mekkora hülyeséget csinálok, megráztam a fejemet, majd miközben azon gondolkoztam, hogy mi a franc bajom van, besétáltam a fürdőszobámba, ahol rendbe szedtem magam.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Nagyon jó lett a rész, imádtam :)
    Végre a mi drága finnünk is megjelent, remélem hamar lesz köztük valami :)

    Puszi, Vivi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted. :) Csak így tovább, várom a következő részt :D
    Kriszti

    VálaszTörlés